Dins dels marc del Cucafera Folck, que es va cel·lebrar a Tortosa durant els dies 23 i 30 de novembre, alguns dels membres més actius de la nostra associació, van organitzar una exposició de diverses Cucaferes dels nostres artesans.
L’exposició es va fer a la Cripta de la Reparació de Tortosa i realment va quedar espectacular.
En aquest espai, es van realitzar diversos concerts i l’exposició va ser admirada pel públic asistent a l’esdeveniment.
Cada cop hi ha més varietat de “cucaferes” que els nostres artesans va realitzant, cadascú al seu criteri, transforma la cucafera amb la seva capacitat tant artística com professional.
 |
Exposició a Cripta de la Reparació de Tortosa |
Us deixem unes imatges cedides per Anna Balart que generosament va realitzar el seu germà Salvador Balart i que reflexen clarament una explosió de creativitat encisadora que es complementava perfectament dins de l’espai arquitectònic, donant a la “Cucafera” un protagonisme cultural i tradicional arrelat a la ciutat de Tortosa.
 |
Goldero i Ana Balart |
 |
Goldero i RTS |
 |
Josep Curto |
 |
Miryam LaTorre |
 |
Siempre Soap |
 |
Joan Iniesta |
 |
Goldero |
 |
Puri Cervera |
 |
Anna Balart |
 |
Goldero i Anna Balart |
 |
Oscar Espinós |
 |
Joaquim Ginovart |
 |
Goro |
 |
Marisa Huguet |
 |
Associació d’artesans La Llata |
 |
Goldero i Puri Cervera |
 |
Joan Miró (Unquefacartró) |
 |
Josep Papaseit |
 |
Teresa Altès |
 |
Anna Balart, mostrant l’exposició al públic. |
T'agrada:
M'agrada S'està carregant...